Denna dagen, ett liv

Ja, för vissa är livet bara en dag. Så vi ska vara glada över det vi har!:)  ...Ville bara påminna om vardagens små stunder, vi måste ta vara på dom!

Idag har jag kännt mig lite duktig. Hade en lucka på 40 min under dagen och hann perfekt med att gå till ungdomsmottagningen, till tandläkarna wiklund och fixa tid och även fråga om de behöver nå sommarjobbare. Jag brukar ju hjälpa dom ibland på små tandläkardagar så jag tänkte att jag kanske kunde ha lite tur. De skulle höra vidare om det iallafall. Inte säkert de behöver hjälp med nåt. Eftersom jag känner dom så slipper jag iallafall skriva nån ny CV. Hm, undra om jag ska söka nån annanstans oxå... Jag har ju alvinjobbet oxå som inte är tidsbestämt.




Somna violett
Vakna lätt som en plätt









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0