Ännu en helt vanlig dag?

Idag var det min tur att gå från gymnasiet till vågmannen, blundandes. (klicka för större bilder).
Klara ledde mig in i foajén en sväng (fortf.blundandes), där lämnade hon mig en stund för att hämta pengar i skåpet. Undertiden blev jag snurrad runt runt och ögonen försökte nån öppna på mig. Ska man våga gå ensam ute i samhället och på skolor utan att bli påhoppad?:P




Åt en vår-klass! Mickel råkade visst komma med på bilden.




Rep på projektarbetet! Affishen kommer snart! Biljetter finns redan att boka/köpa om ni träffar oss. 30 för barn/studerande, 50 för vuxna. Det kommer bli askul, missa inte det!
På bilden gör tobias och micro iordning för hiphopen. Tobs på synth och micro på slagverks"trumset", det blir ascoolt!




Lite mys och vila i fojjis efter att vi vart nere i källarn och skrikit (spelat taira) Vi är så kärleksfulla på estet.




Ikväll är det studentfest. Som jag valde att inte vara med på. Såhär skrev jag i ett sms till Micro:

Jag vill egentligen, men inser att det inte går ihop med allt som händer i mitt liv just nu. Lite synd bara för det är ju den sista student-utklädningsfesten. Men går jag dit fast jag är stressad och inte orkar fysiskt och psykiskt så kommer det inte bli värt det. Visst, jag vill ställa upp för klassen, men ibland måste man påminna sig om att ställa upp för sig själv oxå. Har fortfarande lite ångest men.. Bah.. Man borde ha mer maskerader med teman rent allmänt!:D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0