Gröna moln på toppen av stammen

Idag blev det till att missa även denna veckas gemu-lektion... och det är faktiskt nåt jag inte vill missa, för jag vill lära mig om det. Gehörs- och- musiklära alltså. Dock vet jag inte hur det är att ha Orre än. I 1:an och 2:an hade jag ju Johan, och jag tvivlar på att det kommer vara bättre nu...

Men men, jag tog iallafall bussen till sundsvall istället. Nej, inte för att shoppa utan för att gå till tandregleringen. För att sitta i tandläkarstolen högst 5 min medan hon kollade så att allt stod rätt till efter att jag tagit bort tandställningen. Hon sa att allt såg fint ut och att jag nu inte skulle komma dit förrän om ett år igen och kolla. Jahapp, så var det klart. Ovärt? Ovärt. Jag menar, 80 kroners bussresa framotillbaks för en koll på 5 minuter. yäääääää

Men jag ångrar inte att jag åkte dit iaf. Satte mig på en bänk och käkade french hot dog sen. Det kom en geting. Jag gick och satte mig på bänken mittemot. Efter ett tag kom en geting. Jag gick tillbaks till den första bänken. Sen kom ingen mer geting. Så jag började känna mig ensam och gick därifrån.

Skämt å sido. Begav mig till Indiska. (Det är det farligaste med att Emma Roos Lindberg ska åka till tandläkarn i s-vall. Hon blir alltid av med endel pengar av någon anledning, alltid på Indiska oxå.) Köpte mig en blommig kjol, en randig tröja, ett grönt linne, ett svart linne. Ifall nån ville veta.

Sen gick jag till torget och mötte en kompis och gick till en mysig liten butik som hette (My?) Style. Luktade så gott där inne så jag köpte lite rökelser. Sedan bar det iväg till nån secondhandbutik som hette Myrorna eller nåt sånt om jag inte minns helt fel. Där köptes det två shotglas. Sen gicks det omkring lite bara tills man for hem med bussen.

Kom och åt min spagettipudding o lite naanbröd och kollade på true blood. Så spännande! Bara ett avsnitt kvar nu av första säsongen:( Förstår inte hur jag kan hålla mig^^  2:a säsongen kom ut nu! MEN, säsong 5 av How I Met Your Mother börjar komma ut den 21 september!:D



Imorn börjar jag halv 11 med sång med Maggan!=) Ser fram emot det. Men ska väl ändå gå och sova strax typ. Msn fuckar bara ändå... x(

Sov gött och dröm sött
Kör försiktigt, jag är trött
Kram och kyss och hjärtligt tack sen
För nu ska jag ta och bränna rökelsen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0