Estis laca, Estas laca, Estos laca

Bättre dag idag typ. Jag försov mig pågrundav väckarklockan som jag måste byta batterier i (ska gör det sen), men det gjorde inget för Maggan som vi hade kör med i morse. Där kan man snacka om bra lärare, så vill man ju komma i tid istället, jämfört med samhällskunskapen då man är rädd för att komma försent och kanske inte kommer alls bara därför. Men äh, jag tänker inte bry mig i den gubben om jag kommer försent.


På kulturhistorian efter lunch trodde jag att jag skulle freaka out. Vi såg på en film, (jjaaahh, då kan man ju verkligen hålla sig vaken om man är så trött som jag är.) Fick antränga mig SJUKT mycket för att hänga med i svängarna eller att inte ramla ner från fönsterbrädan där jag satt när jag nickade till hela jävla tiden. Fyfan det var hemskt jobbigt verkligen. Så jag gick och sov i foajén sen. Jag måste ändra på mina sov-vanor, kan inte fortsätta såhär. Jag ska bara skriva klart detta och gå i säng, sen börjar jag kl 11 imorn oxå:) ...

...med fotografering:) Får inte komma försent som förra året då jag kom inramlandes, bara att ställa upp sig på en gång utan att ha en aning om hur insprungen och hemskt man såg ut xD Aja, nu när det är sista året ska vi ha partyhattar på oss, men se likgiltiga ut. Och texten under fotot ska lyda typ "Vi ser fram emot studenten." x) Jag tror det blir nice. Nån kanske likgiltigt håller i en heliumballong oxå. Och kaaanske det är typ En person som ska va glad. Men jaja. Äntligen har vi lyckats komma överäns om något. Vet inte om alla hört det... men det ska nog gå bra denna gång, optimist som man är.

Vi hade första slagverksensembledagen idag oxå! :D Vi har börjat med en ny trumbit och en ny stomp! :D Fan vad kul det är alltså. Känner redan nu att konserten kommer bli awesome^^

Ikväll har jag återigen inte ägnat mig åt något nödvändigt. Men jag har ju faktiskt lagat mat oxå! Hittade ett recept och det blev awesome, King curry med ris.

Att bli fast.
Att rymma.
Att släppa taget.
Att flyga fri.
Jag vet inte vad jag säger men visst.
Nu slipper vi iallafall pi.


Kommentarer
Anonym

varför inte bara komma i tid+

2009-09-05 @ 15:37:33
emma

lättare sagt än gjort, men det vore ju såklart smartast, så har ju tänkt försöka satsa på det.

2009-09-05 @ 19:19:59
URL: http://elrl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0