VirrVarr

Jag skojade lite bara.

Innan jag beställde det sim-kort jag skulle ha, med samma nr och så, så råkade jag beställa ett med ett nytt nr (ett 072-nummer btw, men det är inte det viktiga). Så jag har ett till halebop sim-kort liggandes nu. Självklart var det det jag hämtade och stoppade in i den nya (begagnade) mobilen i all hast. Åsså sa jag att man kunde nå mig, och ja, man kunde nå mig, men på ett annat nr som iiiingen visste^^ Så idag när Klara ringde och smsade mig kom det inte fram, åsså kom jag på att det var konstigt att inte smsen folk skickat förut kom fram, medan sim-kortet inte funkade, det borde dom ju gjort när jag slog på mobilen liksom.

Så efter barndansen idag övade jag lite ragtime på vågmannen, sen åkte jag hem och kollade på lappen där pin-koden stod (som jag hade i fickan hela tiden). Där stod det ju vilket mobilnr jag hade, och det var ju det jag inte skulle ha egentligen förståss. Gosh va... vilket virrvarr. Ni kanske inte ens fattade nåt xD

Nu har jag iallafall bytt sim-kort till det rätta, och jag har samma nr som förut, 0702408405, och allt är som det ska. Nu fattas det bara att jag snart ska köpa en nyyy fiiin mobil. Och att jag ska skaffa lite pengar på mobilen, har noll öre nu. Tur man kan skicka några gratis sms via internet:)

Jag ska strax bege mig hem till Papsen där det firas några födelsedagar med kod middag och kanske tårta osv... Det ska bli trevligt!

Puss och adjö
Let's så ett frö


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0