Noll blodcirkulation

Dagen började allmänt dåligt, inte det som hände utan mer nån känsla jag hade bara. Typ vaknade på fel sida eller nåt jag vet inte. Och min blodcirkulation verkar inte komma igång förrän efter lunch nångång (icke morgonmänniska?) så jag satt och skakade med jacka, halsduk, vantar de första lektionerna medan ingen annan verkade ha nå problem med kylan...

Gick på Salsan ikväll, det var faktiskt kul denna gång. Vi var inte så många så det blev inte lika rörigt plus att jag dansade mest med Janneth (ledaren) så det blev kul och en utmaning på rätt sätt, annars bli lite segt och långtråkigt. Det är inte kul när man dansar med hennes fästman iallafall, han gör lite som han vill och gör stegen konstigt, gosh, fattar inte vad de ser i varann. (Men det finns säkert nåt^^). Det är iallafall en utmaning att dansa med han oxå, men på ett annat sätt somsagt, man får vara berädd på att följa med i hans felsteg eller säga åt han hur man ska göra haha. Fast han tror ändå hela tiden att han är den som kan typ. Fattar inte riktigt. Alltså, han är lite märklig. Man förstår om man träffar han! Åsså säger han att jag inte dansar med han när jag dansar med han, för jag kollar bort. Men han är ju läskig! xD När han snurrar en så hoppar man nästan till när man snurrat runt och får syn på han igen. Men aja, det är sant, man ska se varann i ögonen när man dansar. Jag brukar göra det, fast lite mindre med han då:P

Lärde mig iallafall några nya snurrar och grejer idag. Kuligt!:D Kom och dansa med med mig!


Ja, man börjar 8 imorn igen minsann, yeeeaaaah. Ska försöka gå och lägga mig till halv 11. Hejjahejja! Håll tummarna på att jag klarar det!

Sov gott, godnatt
Dröm sött min skatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0