Life as it seems to be

Jag vet inte riktigt.

Det var en rätt bra dag idag:) På slutet hade jag HälsaHarmoni, vi gjorde lite övningar, meditation/avsläppning, massage! Från allt det, till slaverk och trumma på som fan! plus lite stomp! Kuuligtkuligt. x)


Sen var det hem och göra nån snabb middag (varmkorv) och se ett avsnitt Doogie Howser MD. Sedan snabbt iväg till tecnichus. Där skulle några Norrdansare ha en föreställning som hette AB3. Vi skulle gå dit med DansochRytmik-kursen. Föreställningen var tydligen egentligen riktad till barn, men det gjorde ju inget. Det var inte många barn därm mest äldre. Den var riktigt kul, och nice:) Det handlar mycket om teater oxå, och att kunna uttrycka sig, om man ska vara dansare på det sättet. Jag vill jag vill! Åh. Aja det var en kul föreställning på 25 min, sen hem.

Och nu sitter man här. Jag ska inte säga att jag ska gå och lägga mig, det skiter sig bara då.


Många kramar åt mänskligheten

Sänk bössan, passa macheten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0