Det vattnas i munnen

Hm, intressant dag? Hm, ganska vanlig. Skulle läsa ut boken till svenskan idag. Jag läste medan jag gick från lunchen, jag läste när jag tog av mig ytterkläderna i fojjis, jag satt och läste i fojjis, jag läste när jag gick upp till lektionen medan Mika pekade fuck you åt mig bara för att hon trodde att jag var så inne i boken så jag inte skulle märka (^^), jag läste medan lektionen började, jag läste och lyssnade på Maria Lycken medan hon pratade om vad vi skulle göra (gick sådär), jag läste de sista sidorna medan vi satte oss i grupper för att diskutera den. Klar! Weeei. Det var btw systrar i jeans, fjärde sommaren, som jag läste. Den var väl lika härligt bra som de andra tre:)

Efter Dramat idag gick jag en sväng på hemköp och köpte turkiskt yoghurt typ. Men stod vid minichipspåsarna läänge och hade ångest. Jag köper i princip aldrig chips och godis nu för tin, det känns bra. Men igår hade jag gått förbi där oxå och det vattnades i munnen, men jag hade stått på mig! Idag likaså, förutom att jag kände att jag väl ändå kunde få unna mig en liiiiten sourcreampåse. Mja, den åt jag upp innan jag kom hem, innan middan och allt:P Men det gick bra ändå^^ Brukar få lite ångest när jag köper såntdär och bara sitter och snaskar på det själv, men denna gång kände jag mig faktiskt inte alls skyldig. Sen blev det rårisnudlar och thaiwook namnam och HIMYM.

Kanske man ska ta och göra nåt vettigt innan man kryper till kojjs :) Har faktiskt lust med det. Var jag menar med vettigt återstår att se.

Sov och snarka
Sluta knarka


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0