Bland tomtar och troll

Detta inlägg skulle jag egentligen lagt upp igår men mitt internet var så segt så bilderna gick inte att lägga upp, försökte hur länge som helst, så tillsist blev klockan efter 12 och blogg.se stängde av inloggningen fram till 04.00. Så här kommer inlägget:

Brorsan kom och hälsade på idag!:D Eller om man vill uttrycka det såhär: Mamma skulle komma hit med honom så att jag kunde barnvakta honom. Det första jag fick göra var att byta bajsblöja, han passar på när jag är totalt ensam med honom så jag inte kan överlåta det till nån annan...^^ Sen har jag matat honom och busat lite osv. Barnmat<3

Klara kom hit oxå och repade en låt med mig som vi ska köra på bibblan på onsdag. Jag citerar affishen:

UNG KVÄLL PÅ BIBBLAN
för tonåringar
Onsdag 28/10
kl.19.30-22.30

Sång Musik och fika i Café Samba
Fet berättarscen
Post-it Poesi
Sticka
Hip hop Dansworkshop
Gör din egen knapp
Pingis
Öppen scen

Gratis och drogfritt!

Föräldrar eller andra som inte är tonåringar får förståss komma och lyssna osv.

Vi diskuterade även lite halloweengrejs.

 





















Nuså blir det till att hitta på nån middag och sedan förbereda sig för för tidig halloweenfest med min för dagen nyköpta utklädnad! Hiehiehie. Vi är alla hemskt nyfikna på hur Tobias ska klä ut sig som. Han sa: "Be prepared to get scared"...

Trevlig uppskrämdhet
Fastna inte i spindelns smet




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0