Tacos

I förrgår åt jag tacos till middag hos pappa, igår åt jag lite av tacoresterna till lunch, igårkväll åt jag tacos hos Mika, idag har jag ätit lite till av tacoresterna till lunch. Jag har lite kvar. Får väl ta det imorn då;P Så det kan gå när man är blå!



Kvällen hos Mika var iallafall hemskt trevlig, käka, prata, skratta, såg kill bill, åt den underbara efterrätten. Sedan drog vi oss ut och in på Gennys och dansade järnet! Kul som fan! Mer utgång med klassisarna! Tack för en sjukt nice kväll allihopa.

För en timme sen trodde jag att jag hade lite bråttom sådär, men plötsligt fick jag veta att det är idag man ska ställa tillbaks klockan en timme! Så skönt! Fast nu är klockan en timme framåt igen och allt är som vanligt..^^

Dags för barndans!

Ha det lustigt mein herr och dam
Släpp loss, ut ur din ram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0