Det var en gång

Det blev ris och kyckling namnam med ett glas vin till. Och sedan äppelkaka med vaniljkräm och en shot Cointreau blandat med Baileys<3 Det var en sjukt god blandning. Jag har länge inte alls gillat smaken av apelsin i choklad, men nu på gamla dar (^^) har jag börjat tycka om det ibland.


Sen busade jag lite med Hjalmar och hade lite pianolektion med Malva, hon tjatar om det väldigt ofta. Men ja, jag ska lära henne allt jag kan!^^ Just nu lär hon sig Andalusien och Dunderklumpen. Den sista jag lär ut blir nog für elise, sen kan jag nog inte så mycket mer avancerat.

Snackade lite business med Far och Lena och cyklade sedan iväg hemmåt. NattiNatten.

Somna med frid och fröjd
Vakna utomordentligt nöjd




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0