Ibland

Det blev nån slags blandning. Stekte lax, kokade nudlar med svampsmak ohc gjorde en god dressing till med svampstuvningen i, från igår. Och sallad då. Det blev riktigt göttigt:D Plus  att man såg på True Blood samtidigt som man åt, gah, det är så spännande!

Hm, det blev lite sova i morse oxå... Vaknade och snosade väckarn en massa gönger och somnade sedan om. Vaknade nån gång och tänkte: Nä.  Så jag sov lite till. Till nästa lektion igen. Det var klasskören jag missade och jag tänkte att jag kommer nog hänga med ändå om jag är borta en gång. Men det får inte fortsätta såhär. Dels vill jag jag ju va med på kören och dels så, om man börjar göra såhär blir det tillslut nåt som är okej. Eller nåt som man fått för sig är okej. Precis som när jag är trött klockan 10, då tänker man att Nu kan jag ju inte gå å lägga mig. Men det är bara för att man vant sig att gå och lägga sig sent sent sent. Så man tror att det är det normala. Det har ju blivit normalt eftersom så jäkla många är uppe sent, då vill man ju själv va det oxå. Vem vare som började?? xD

Haha, skämt å sido, mitt sömnprojekt går inte alls bra. Det spårade ur efter första dan. Idag skulle vi återigen gå hem och skriva på våra reflektioner om teatern. Denna gång gick det sämre, hann inte börja skriva alls innan jag somnade. Lyssnade på Sigur rós och halvsov. Kvart i 2 skulle jag dra mig ner mot badhuset för att gå på pilates med HälsaHarmonikursen. En stund innan det bestämde jag att jag lyssnar på den här låten bara, sen går jag. Jag kommer ihåg att jag tänkte att jag lär ju vakna till när jag märker att låten tar slut. Hur kunde jag tänka det?:O Tror jag på allvar att jag ska märka när en låt tar slut ifall jag somnar?

Så, vaknade fem över 2, försenad, fan. Aja, kom dit iallafall, pilates var jobbigt och kul. För er som inte vet är det när man tränar med sånadär stora pilatesbollar^^ Håller balansen på dom och gör massa övningar.

Ska göra nåt vettigt tror jag, innan jag faller i sömn. Önska mig lyckatill på min färd.

Jajaja jag ska
Säger man alltid
Shut up and do nothing
And everyting will be more interesting


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0