Giggity

Här kan man anmäla sig till stand-up workshopen på technichus. Hörrni slagverkare, häng med mig och gå på den innan vi ska sopa era sopor!

Jag är glad idag för jag har världens mysigaste tröja på mig. Och världens mysigaste leggings. Passar fint när det regnar ute.

När jag var på spinning förra måndan så åkte jag sedan hem och åt chips. Denna måndag när jag kom hem från spinningen åt jag lite makaron-rester med salt och peppar på. Det tar sig. Nästa vecka blir det väl något ännu lite nyttigare. Men jao, så latigt av mig. Det känns bra att ha börjat träna igen iallafall!





















Somna i en koja

Vakna som papegoja
Giggity


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0