Update

Det blev Bondsjön istället, än en gång. Cyklade dit och mötte Kela, Jimmie, Samme, Mao och Sibbe. Trevligt litet ställe ändå, inte mycket folk. Och det kan ju va skönt ibland. Kom dit och hoppade i vattnet på studs! Ojoj så skönt det var efter en svettig cykeltur i denna hetta.. (näjuste, först fick jag en blöt kram av Mao som redan var i vattnet^^) Solade lite sen och spelade kort osv sen blev det lite (mycket) mer skvättande i vattnet;D

Därefter (juste, först kom Mickel och fick en blöt kram av mig^^) bar det iväg hem för att lyssna på Anton när han pratade i P3-programmet "Gör det själv". Ta en lyssning! Det lät jättebra. Han ger ut hemskt Bra budskap. 

Sedan blev det bessa pizza med kebabsås (dålig kebabsås på Pinocchio, det ska va Mini). Kollade lite south park typ och somnade allihopa. Helt slut. Vaknade av att någon morrade i sömnen.

Sibbe och Samme åker hem imorn. Kommer sakna den söta lilla skäggiga hunden! Det har btw gått rätt bra med den tror jag, vad gäller allergin. Det ska ju va en slags "allergi-fri" hund, och jag har inte reagerat så värst iaf.



Imorrn blire först sundsvall och tandregleringen för att gå på en onödig kontroll. Försöker ringa den där jävla automatiska telefonsvararen o kolla busstider för det var så segt på internet. "Härnösand riksbanken" säger jag tyyyydligt. "Stadsparken härnösand" bekräftar rösten. "Härnösand centrum" säger jag nästa gång. "Härnösand resecentrum" säger rösten. gaaaaaaaaaaaaaaaaah. det har alltid gått förut, vafaan. Jag svor åt henne men hon fattade inte allvaret...

 Nu ska jag sova på riktigt. Sov på en ärt, vakna allert.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0