Sömn

Jadu, igår var jag då på Feffes studentmottagning och hade det trevligt, mycket trevligt:) Sedan bar det iväg neråt stan(med medvetandet om att jag skulle vara i kyrkan 7:15 nästa morgon). Men jag hade kul iallafall. Åt melon(inte vilken som helst), stod utanför hamnkrogen med lådan dunkandes o smådansade lite, ja, senare blev det bittens iallafall.(med medvetandet om att jag skulle vara i kyrkan 7:15 nästa morgon). Blev bjuden på ett glas vitt vin av Anders som tog korten på mig i tidningen Yippie, haha har träffat han ute förut:P Det är lite kul när man träffar gamla lärare o andra roliga^^

Bittens stängde tiillsist, vidare till stadsparken.(med medvetandet om att jag skulle vara i kyrkan 7:15 nästa morgon.) Stod där o roade oss en bra stund. Kela och Robin slogs endel, det var trevligt.^^ Ja gud det var roliga folk där. Kela blev puttad oxå så jag blev nästan trampad på, eller jag fick hennes fot i ansiktet;o ;P Det kom nån random kille med hatt o skyddade henne mot den som puttat haha. Han tog det på blodigaste allvar typ.


Klockan blev 4 såsmåningom och det bar iväg hemmåt.(med medvetandet om att jag skulle vara i kyrkan 7:15 nästa morgon). Fick sova ca 2 h. Förstår inte riktigt hur jag lyckades ta mig upp på morgonen, men det gjorde jag iaf. Höll mig vaken under våran skolavslutning i kyrkan, kramade alla söta lärare, de sjöng en sång för oss.
Somnade på Malvas(syrrans) avslutning, somnade nästan när vi åt lunchbuffé på Amenta. (Gooooooooooooooootttttttt så in i helvete). De som gick dit var: Jag, Emil, Evelina, MamMari, Mats, Märet(mats mor och min gamla franska-lärare) och Malva.
Här håller vi händerna kärleksfullt.
Där träffade jag förövrigt min gamla franska-lärare Jörgen (som jag ännu mer för övrigt träffat på krogen han med förut). Två franskalärare på ett och samma ställe, ey, jag har sommarlov nu!

Sen gick jag hem till min underbara lägenhet och sooooooooooooov. Så jag vaknade på riktigt vid 8 ungefär, och nu sitter jag och skriver detta. Yäy. Tror jag bara ska vara hemma å pyssla om mig själv ikväll. Ojoj nu blev jag hungrig, har glömt bort att man kanske ska äta oxå. Ska greja det. Igår gjorde jag en himmelskt god korvstroganoff:D

hihi. Återstår att se vad det blir ikväll. Spännande;P

Ska försöka att inte sova någe mer förrän i natt. Vi ses i livet, ta inget för givet.


Kommentarer
Michaela

Oj, förlåt för foten i ansiktet, det verkar vara min grej. Igår slängde Hampus mig i en soptunna och i mina vilda försök att ta mig loss fick jag in en fullträff på hans näsa + att glasögonen for av, Haha, men så går det när man slänger folk i soptunnor ;D

2009-06-13 @ 13:34:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0