Röstdagen

..och inte har jag röstat inte. Hade faktiskt tänkt det, men vet inte om det hinns med..
Kom hem för en stund sen efter kvällens o nattens bravader. Åt nyss för första gången idag! mat<3 Gjorde mat för första gången i lägenheten dessutom;P Iförsig, jag o memme gjorde varma mackor häromdan. Idag gjorde jag oxå en varm macka xD kokade nudlar o stekte ägg^^ det  kallar jag mat det.

Dock hade ett ägg gått sönder i kartongen så jag stod å kladdade ett tag först. Men tillsist blev det nåt iallafall. hihi det är kul att laga mat.

Ojoj gudgud, jag har inget internet här hemma egentligen, men nu hittade jag ett som man smsar o betalar 15 spänn för 25 minuter ;S Tog det idag. Inte så bra om jag ska börja göra så ofta, då ryker det endel kosing. Men jag har ju somsagt frågat mamma om hon kan betala bredband åt mig. För just nu betalar hon ingenting för mig. Bara pappa och Lena.

Nu är det bara 5 min kvar av de där 25 minutrarna ;( Aja, det är väl bara avsluta då.

Ikväll ska jag till Marielle och se snyftare med henne o några till, det ska bli hemskt mys. Behöver en lugn kväll nu efter allt rännande:D

Godsoligkväll, var snäll.   :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0