Morrdagskväll

Blod, svett och stenar! :D Ett snår med brännnässlor, en lerig myr och en till, och fart o fläkt så det bara susar om det.

Jag kände att jag behövde göra nåt åt den här dagen för att den skulle bli värd nåt. Man vill ju inte ligga på latsidan och sova halva dan, äta och sitta vid datorn. Så; jag smsade Emil framåt kvällen och frågade om han ville träna lite! Han skulle alldeles precis iväg på mountainbiken, så det var bara att slänga på sig cykelkläderna och sticka dit. Och satan vad kul det var! :D Hade inte ens sett min mountainbike sen förra sommaren... men den gick att cykla på iallafall!

Emil var rätt slut efter landsvägs-SM som var i helgen så det blev mer mitt tempo nu, skönt. Vi körde in vid högslätten nånstans och kom ut vid ridskolan, (jag bara kör efter emil, håller inte så stor koll på vart i skogen vi är). Sedan upp till vårdkasen och ett varv på de gamla SM-banorna:D Åh, man minns varenda rot alltså. Love it. Och på onsdag är det MTB-DM på de banorna:D wiiiho.

(random cykelbild)

Min akilleshäl idag var definitivt alla satans jävla kryyyp! Hatade när emil skulle stanna så att jag oxå var tvungen, och alla kryp skockades runt en. Klarade inte av att stå still mer än några sekunder utan att vifta en massa eller cykla iväg i panik. När vi cyklade över myren som bara hade några plankor som man fick hålla balansen o cykla över på fick jag nåt flygande fä i näsan oxå, då tappade jag koncentrationen och satte ner foten som sjönk ner i leran^^

Efter drygt en och en halv mils cyklande i skogen kom vi hem till pappa vid halv 10 o åt macka. Det var lagom varmt att träna sådär på kvällen, på dagen skulle man ju dö nuförtin.

Vad ska vi göra imorrn? :D  Piña colada?

I feel good, robin hood 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0