Lådor

Ja nu har det vart lite släkt i min lägenhet också. De kom hit med ett släp med alla grejer jag fortfarande hade hos mamma i Älandsbro. Så nu är det fullt med kartonger här igen(plus en gammal skruttig elorgel^^), tillbaks på ruta 1 typ. Jag fick lite små inflyttningspresenter typ. Skorpor från "emmas skafferi" som mamma bara vara tvungen att köpa(för namnet) även fast utgångsdatumet var väldigt snart, duschdraperi som jag hade valt ut med figurer på, en farbror knuttes solskenskaka och lite bestick.

Det fikades lite och dracks kaffe och te. Mamma glömde dock ta med pizza till mig av pizzan de gjorde igår:(
Ja sen lämnade de mig och detta:



Ska ändå bli kul att rota i alla lådor o hålla på å greja sen.
Sen blev det till att diska endel minsann.


Nu ska jag göra nån mat eftersom mor min inte kom med pizzan. Tidigare åt jag upp lite korvstroganoffrester. Men skålen kunde inte värmas i micron.. tydligen.. den gick av litegrann på mitten sådär.



Men ha det trivsamt!  Håll i hatten, IG på matten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0