Efter En Lördag

Jag var så seg så det var ingen idé att gå till Memme och Feffe, de var strax påväg till krogen. Alltså Memme, Feffe, Jesper, Mickel, Per, uhm nån mer? Aja. Jag gick till Bittens och snackade med lite trevliga människor medan jag väntade på att de skulle ringa:)

När de väl ringde bar det av ner till Hamnkrogen. Där var det ett himla drag med livemusik och allt :D (och en spindel i taket :S) Jag och Pablo och alla andra dansade som ena tokingar :D Det var asnice. Fast det var så trångt så man for hit och dit fast man inte gjorde nåt och ibland var ldet lite svårt att röra sig som man ville, men ändå :D yeeeeee. Träffade många kändisar där i röran:D Jag stod mestadels väldigt nära högtalarna, så det var lite högt, men jag tror mina öron mår bra nu. Man är ju slagverkare, van vid buller o bong ..? yäy. De fick spela typ 3 extralåtar. Då kan ni tänka er vilket drag det var^^

Det bar iväg lite var stans runt i stan sen. Tillsist kom jag till Minikrogen iallafall. Köpte mig en Ostmacka med kebabsås!!!! Gick till subway och åt upp den. Ingen förstår hur salig jag var, den ostmackan satt fint, kittlar dödsskönt i kistan^^ För de som inte vet ser den inte så exklusiv ut precis, men om man vet så smälter man av bara åsynen. Avgudar den.(djupt värre). En gång förut har det suttit så fint, vad jag kan minnas. Det är nog bara ostmackan med kebabsåsen som kan sitta så underbart fint...<3 Jag har fortfarande smaken kvar i munnen... Tror inte jag ska borsta tänderna,,  haha. äh. Nog om ostmackor. 
Nyktert var iallafall för mig! Tänk vad kul det kan bli utan alkohol va:) Det ni! Man hade kunnat tro att jag var full, jag trodde nästan det själv^^ Jag är glad att jag inte slösade pengar på att köpa nåt att dricke. Då kan man spara det till en annan gång.
 
Sömn, Puss och Kram Banan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0