Dirty Dancing!

Jag försökte sova. Från halv 2 försökte jag verkligen. Vid halv 4 gav jag upp. Slog på datorn igen och satte igång en film, Dirty Dancing! Jag är ju typ den som inte sett sånadär filmer som alla borde sett, och den här hade jag inte heller sett. Underbar film! Jag älskar dansfilmer. Några sörgetårar och några glädjetårar, shit dude. Love.

 
Trodde dock att jag äntligen skulle kunna sova efter filmen, men nu är jag helt uppivarv och ännu mer på G :D Nu vill jag bara dansa!!! Nån som vet om det finns nån Mambo-kurs häromkring?!?!  Eller nåt annat liknande! Jag åker fan till Amerika om så behövs, eller till år 1963.

Learn it by feeling it



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0