Björnes magasin

Igår var man lite i stadsparken och snackade och spelade och sjöng, vidare till bittens och lite så. Trevlig liten lång kväll. Jag letade oxå efter min kamera  ...men utan framgångar... fAN alltså. Den betyder mycket för mig. Säg till om det hittas en kamera nånstans! :(

Idag  hade jag min första tvätt-tid^^ Lena ringde och väckte mig, hon skulle hjälpa mig första gången. Det var dock väldigt lätt, stod tillomed instruktioner steg för steg vad man skulle trycka på osv. Så nu kan jag tvätta själv nästa gång ;)

Om ett tag ska det nog cyklas/åkas iväg till smittasmitingen!:) Om allt går som planerat. Det ska bli nice. Det är så varmt så jag håller på att avlida här inne. Man kan ju knappt ha kläder på sig. Måste till vatten! Bara det att man måste ju va hemma nu tills tvätten är klar och hänga upp den o shit, ifall det är nån som ska tvätta efter mig.. Gosh. Måste sticka iväg och hämta ut mina nya allergipiller.




Gxis poste!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0