Updatish

"Nu ska jag mysa, titta film/serie, äta och fixa:)
Dock har jag fortfarande ont i halsen och halstabletterna är slut:(
Nån som vill hälsa på med halstabletter?^^"


Fixa = fixa i lägenheten.
Varenda gång jag skrivit att jag ska fixa förut, så har jag aldrig gjort det. Utan bara suttit vid datorn typ. Men nu har jag faktiskt gjort allt jag sa att jag skulle göra! :D äääven fixat^^ Nu har jag 7 kartonger med kläder och annat som ska upp på vinden imorron och plockat ur ett par kartonger med böcker, skivor o lite annat som jag har stoppat in fint i shislongen där jag har förvaring:)

Men kan du tänka dig, det var nog inte så bra att cykla en dryg mil i regnet när jag redan hade ont i halsen... Nu har jag jätteont i halsen, snuvar en massa och har blivit hur hes som helst! Kan prata om jag anstränger mig och sjunga summertime och låta som janis joplin. Tur man är ensam så man inte behöver prata iaf.

Jag har druckit en kopp te med honung och ingefära. Har slutat fixa, ska göra en till kopp te, ta det lugnt och titta på film och tycka lite synd om mig själv:)



Man ska inte ha alltför roligt "haha", tänk på barnen i afrika...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0