Tristdag

Idag lodade jag på hela dagen, nästan. Väntade på att Memme skulle höra av sig så vi kunde träna. Vi har bestämt att åtminstone en gång i vecka träna i det lilla gymmet som finns nere i min källare:D och sedan stretscha jättemycket och bli jätteviga:D Hoppas det går vägen. Men det blev dock inget idag, hon hade annat för sig.

Jag passade på att äta bättre idag. Igår blev det bara mackor:S Mackor och hemskt lite gröt till jättesen frunch, sen två mackor till middag hos pappa efter träningen typ halv 10... hrm. Men idag gjorde jag blodpudding till lunch!(halvt bränd). Och stoppade in köttbullar och potatiskroketter i ugnen till middag. Gjorde även min special-dressing:D Mycket enkel, mycket kryddor, mycket god:D

Istället för att träna stack jag till Tobbe där det var lite folk,(Han själv, Pablo, Dennis) Och mötte Jimmie och Kela, som hade vart där tidigare, på vägen dit. De hade tappat bort William, jimmies hemskthemskt söta och busiga hund! Det visade sig dock att han var kvar hos Tobbe där de knutit fast honom^^ haha.



Chillade ett tag hos Tobbe(Carro kom fram till att "Tobbe är bög, Dennis är tönt, Emma är söt", det tyckte jag lät bra.), stekte ägg och bacon, cyklade till jimmie o kela för att lämna hennes mobil som jag hade(de hade gått hem) jag ringde för att kunna komma in, men jag kunde lika gärna pratat med hunden(kanske gjorde det?), tror de svarade i sömnen^^ lr nåt annat...^^ Begav mig till Bittens sen iallafall. Där var Mao, Junior, Andreas och Loui, andreas polare som bjöd alla en massa, bjöd mig på en drink.

När de stängde skjutsade jag Tobbe de få metrarna vi skulle åt samma håll som vanligt o drev vidare uppåt boulevarden... eller så.

Sömnens tid är inne, den ska jag välkomna med hjärta och sinne.

Btw, Kamera vars är du?? :(:(:(


Kommentarer
CHRJ

hoppas du haft en toppendag än sålänge! :)

2009-07-01 @ 16:11:35
URL: http://chrj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0