Sleeptime

Idag (onsdag) har jag börjat möblera om lite. ...okej, jag satte alla kartongerna på soffbordet i en stor jävla hög. Kände bara att jag behövde förändring^^ Och det blir det faktiskt om man sätter alla kartonger på bordet. Men imorgon ska jag iallfall möblera om på riktigt, eller, få iordning helt enkelt. Det går framåt.

Vänta nu, det var typ klockan 2 i natt jag kom på att jag skulle flytta kartongerna... så det var idag (torsdag) jag "möblerade". Dock idag (onsdag) bar jag upp lite kartonger på vinden, så lite har jag fått bort, sköönt, bara några ton saker kvar.

Annars har jag mest bara snytit mig idag. Och hostat. Och nysit. Och tagit astmameduciner... Och nu fick jag hicka oxå.

Gosh jag måste vara pigg imorn, tänkte ju ta mig till h-sands stadsfest (gratis torsdag) och kolla på Willsons showdans mm :)

That's the way, i'm not gonna pay


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0