Ontdag

Idag träffade jag Kela, Jimmie och William å gick ner på stan med dom. Det var stekhett, men plötsligt började det regna^^ Såg dock aldrig nån regnbåge...

Jag o kela gick i de klädaffärer som finns här typ, hittade lite bikinisar och så:) Så nu måste man ju fan dra o bada om det blit lika varmt imorrn:D Btw, när jag kom in i provrummet såg jag att jag var alldeles röd-fläckig runt munnen;S Och det kliade som en tok. (allergichock av william........ plus värmen typ)

Efter stan kom jag hem och gjorde middag, rörde ihop nån "man-tager-vad-man-haver-röra." Det blev nice. Sen bar det iväg på tävling uppe på vårdkasen, mountainbike DM. Dock är det inte så många som cyklar här uppe i norrland så jag, som många andra, var ensam i min klass. Så jag vann ju min klass dårå...^^ gosh. Körde 5 varv på, vad kan det vart, en 3km-bana. På tredje varvet gick den energi jag hade kvar åt till att komma framåt ungefär. Det var så jävla varmt och jag hade ju druckit upp nästan allt vatten innan själva tävlingen, plus att det var endra gången jag körde MTB i sommar^^ Men annars gick det bra. Man känner sig bra när man tränar:)

(starten, axel var överlägsen hela loppet)

(random bild på Emma Johansson när hos kör nåt lopp i Härnta, på vårdkasen, med Härnta-cykeltröja på!)

 På vägen hem cyklade jag och Emil nerför halva dirt-banan, asnice, hade aldirg cyklat där förr. Sen    genom ett bränn-nässel snår. Det vi cyklade igenom häromdan var rätt glest så om man var skillad klarade man sig från brännor. Men detta snår var tätt som fan, man såg inte stigen. Men vi ba vafan åsså skrek vi och cyklade igenom, mmmmm skööönt. Som liniment^^  Fiiiin blomma ....

Cyklade hem till pappa och åt kött o pommes (min andra middag för dagen) Evelina kom och åt med mig och Emil oxå. Jimmie och Kela gick förbi o fick se mig i min fina cykelträningsutstyrsel^^
 
Nu hade jag ju tänkt duscha osv och dra till Emil, men nu är de tydligen hos Tobbe istället. Tror de firar irenes död (alltså att hon blir 25, o frånochmed då så är man tydligen död) I varje fall så vet jag inte om jag orkar... har inte ens duschat än, fastnade här vid datorn. Iförsig är det inte långt till Tobbe, fast de lär ju inte va kvar när jag är klar.. hm, aja. Kanske går och lägger mig istället för en gångs skull:P Eller nåt liknande. Ibland får man ge sig.

Men ge aldrig upp, hakuna matata din kuckelitupp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0