My My Time flies

Imorron finns ingen tid. Förutom den tid som är fullbokat. När vi kommer tillbaks till från spelningen på Stöde musikvecka ska vi direkt till Urkult. (:D). Gosh, när ska jag duscha och få en liten lugn stund och tänka över om jag har glömt nåt?

Borde gått och lagt mig för längesen, ville det för längesen så förjävligt. Men jag har packat tills nu. Det är så svårt att veta vad man kommer behöva! Men vafan, det löser sig. Jag har ångest, men det löser sig. Det är festival, det blir som det blir. Och det kommer bli awesome! :D

Jag har ont i huvet.

It's a headache. Nothing but a headache. (8)

My! My! Time flies! - Enya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0