Gud som haver

Cyklade till bibblan i regnet idag. Mysigt med regn som vanligt, men nu vill jag ha sol snart igen så man kan sola och bada!! Bada kan man ifs göra ändå.. men det blir lite svårt att sola.

På biblan kollade jag och Kela in lite böcker. Jag har mycket böcker hemma som jag inte läst än, måste komma igång med läsningen igen:D Skrev upp några böcker/författare iallafall, som kela tipsade om. (Hon läser hemskt mkt, och snabbt oxå...)

Sedan cyklades det hem i regnet igen. Väntade på att Emil skulle höra av sig för vi skulle ut o cykla. I regnet? Men framåt kvällen meddelade han att vädret inte var så lockande och att han hade lite tid. (Vara med Evelina?) Yeah, probably. Sen tääänkte jag att jag skulle träna nere i gymmet istället, men blev aldrig så denna gång heller. DOCK, framåt midnatt tog jag mitt förnuft till fånga, (va? förnuft? jag borde sova) och gjorde lite egen styrketräning. Situps, armhävningar, andra benövningar som Anders (cykeltränare) rekommenderat, och andra magövningar jag gjorde på dansen med Danielle! Hemskt bra övningar. Fattades bara fotmassagen vi brukar ge varann på där, alltså en ligger på mage medan en annan står o trampar med hälarna på ens fötter, jätteskönt faktiskt!^^ Testa!

Jag ska försöka komma ihåg att göra några magövningar i princip varje dag, jag vill få bra magmuskler. Det är bra för dansen:) Påminn mig^^

Vad har jag gjort hela kvällen/början på natten egentligen? Jag måste verkligen tänka efter, säkert inget vettigt allllls. ........Juste, jag kollade bl a på alla Videoklippen med stort V, från vågmannen när vi var några stycken där en kväll fram till kl 10 eller 11 då de larmar^^ Vi lekte lite roliga lekar och hade så sjukt kul xD (Inga leknamn nämnda). Jag tror aldrig vi haft så roligt på vågmannen som vi hade då. Tveksamt att så många andra haft det heller. Bessade pizza dit oxå minns jag^^ Goosh vilka tider! Favorit i repris?



Gud-som-haver-barnen-kär så kul han kan ha. God is a DJ, vi ses en annan da'


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0