Förkyld tisdag

Det blev spiderman 3 i måndagskväll, tänkte att det var dags, alla har väl sett den redan. Jag grät så jag skakade i slutet. That's wierd. Visst brukar jag fälla endel tårar nästan varenda gång det är sorgligt på film, men inte skaka av gråt ;O Det var andra gången det hände. Tror inte det har att göra med vad det är för film precis, det är väl bara, nåt. Jag har typ perioder, en period grät jag till allt, typ djungelboken. En period grät jag typ inte till nånting. Nu gråter jag ibland och ibland floder. I like it, det är befriande på nåt sätt. Denna gång var det dock lite jobbigt att gråta eftersom jag var så jäkla förkyld o snuvig redan:P

Idag (tisdag) har jag sovit en massa. Sett några how I met your mother - avsnitt. Skulle precis göra nudlar och te då jag plötsligt kände att jag behövde komma ut i friska luften, så jag stängde av plattorna och tog på mig en keps för attt dölja mitt förkylda hår och tog cykeln ner till stan. Köpte refill, två filmer för 99 kr (40 year-old virgin och Love actually), ravioli och halstabletter. Tänkte oxå fixa biljett till Broöppningen men Allehanda media hade stängt kl 4.. får fixa imorn. Hoppas det finns kvar!!

Cyklade till polisen oxå, men de stängde ju redan klockan 3.. Tänkte - lite sent såhär - anmäla min försvunna kamera. Jag fattar inte att jag inte tagit tag i det tidigare. Min bebis, min bajskamera. Du får inte springa bort från mamma sådär. Det ända positiva är att jag inte spenderar nätterna med att knäppa kort och göra skuggfigurer och liknanade xD ^^




Jag kom hem och värmde raviolin, det var perfekt förkylningsmat. Sedan tänkte jag bara upp kartongerna på vinden, men jag somnade och sov till halv elva. Vaknade och satte mig o kollade på Stolthet och fördom :)

Det är okej att sova på dagen när man är sjuk...

Nä nu får det bli lite mer How I Met Your Mother, if it you don't bother.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0