Fegdag

Idag vaknade jag av Mao klockan 13, kom inte upp förrän 14, åt frunch osv, sen gick jag hemmåt. Passade på att handla lite mat på vägen hem oxå, så nu har jag ett lager i skylen och frysen igen:D

När jag kom hem satt det en lapp på anslagstavlan till huset, en tjej som bor här skulle ha inflyttningsfest ikväll. Det påminde mig om att jag måste ta och få lite ordning här snart så jag oxå kan ha det!! Ellerhur??

Satte mig vid datorn iallafall som vanligt, spelade/sjöng lite Yoda-song ett tag, som vanligt. Gjorde mat (mos och fiskpinnar med bearnäsås o rivna morötter), sen blev det till att skynda sig. Duscha snabbt och göra iordning sig snabbt, för sen skulle man tydligen till stadsparken:)

Där var mycket trevligt folk, plus en trevlig hund(willliam). Jimmie hade med sig gitarren oxå så det blev lite musik oxå:D Alltid nice. Var där ett bra tag tills det bar iväg till Bittens. Där chillades det. Träffade på Mimmi och Melinda och stod o pratade med dom ett tag, trevligttrevligt:) Efter det var alla försvunna som jag var där med från början typ, eller de som jag kom dit med iallafall. Stod och pratade med nån snubbe som lurat i mig två ggr att han var 20, nu och en gång för några veckor sen. Gosh;P  
Han pratade på aslänge iallafall, jag började bli jäkligt trött så det var lite svårt att lyssna men.. Sen hittade jag Simon på Subway:) Fick resterna av han och hans kompis subway-mackor så jag var rätt nöjd^^ Där satt även min granne! (Hon som hade inflyttningsfest) Hade aldrig sett henne men hon sa att vi var grannar^^ Så det var ju trevligt. Hon skulle bjuda in mig på nästa fest sa hon^^

Därefter cyklades det hem iallafall. Och nu är den där grannen hemma oxå. Hon verkar ha efterfest och spelar ashög musik. Jag skulle vilja säga till henne att hon borde sänka lite och ta det lugnt, för hennes eget bästa. De flesta andra grannar kommer nog störa sig lite på henne om hon ska spela hög musik på nätterna, men aja, det är hennes problem...

Nu ska jag ta och sjunka in i sömnens värld. Åh, nu regnar det oxå, och smattrar på taket, vad mysigt:>>
Puss och godnatt hattifnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0