En torsdag

Det var trevligt i stadsparken igår, vi var ett litet gäng som satt där o chillade. Efter några timmar stack jag till Rickard, där var Memme, Feffe, Alex och Rickard själv då. Det var kuligt där med, han har en sötiskatt som heter Lovis. Jag brukar inte lyfta katter, bara jimmies som är lätta som fjädrar, så det var annorlunda att lyfta en tungis som denna^^

(bild från förra gången jag var där, då jag fortfarande hade min kamera...)



Vi cyklade sedan till Minikrogen och jag o Memme delade på en OSTMACKA MED KEBABSÅS<3 alltid lika bra. Sedan bar det av till Bittens och blev bjuden på en drink och satt o snackade.

När jag kom hem och skulle låsa upp dörren så låste jag inte upp, jag låååste. Alltså, jag hade glömt låsa när jag gick ut innan, hur fan det hade gått till. Jag brukar aldrig glömma sånt, det var wierd. Var tvungen att checka minsta lilla vrå så det inte satt nån och lurade nånstans:P Sen bums i säng, gud så skönt.

Idag har jag sovit länge, vaknade först med värsta huvudvärk, så jag somnade om istället och sov bort det:) Mao ska grilla med nån skäggig polare idag, så hon undrade om jag ville joina. Ska försöka komma igång och ta mig dit såsmåningom. Nice med grille. Sedan kanske man ska till Adrian och folk.

Byebye, partaj.     


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0