En torsdags-update på En fredag

Jag var alltså hos Dagga igår med Mao, även Andreas och Maria (som var hemskt trevlig) och en annan mc-snubbe var där. Det chillades till hundra alltså. Satt och snackade ett tag och kollade på "2 ½ men" medan dagge gjorde bakad potatis och grillade kött, lök, kyckling och hamburgare!:D Så det blev till att käka som fan sen:D Han langade över allt på samma gång på våra tallrikar, en hamburgare for på golvet oxå haha. Soft snubbe verkligen^^ Han bjöd på öl(blä) och jägersnaps oxå.

Efter att vi suttit där och tjockat oss ett tag och blivit trötta och dagge kallat oss för "barnförlamade kameler" bar det av till hamnkrogen för dom, nån John skulle spela där. Själv cyklade jag till Adrian som fyllde år och hade kalas. De hade tydligen haft lite tävlingar, typ limbo, säckhoppning och sånt :D Synd att jag missade det! Men där var oxå massa trevliga människor, giggity.

När klockan blev framåt 2 hade det blivit lite lame och jag funderade på att åka hem, men så var det några som ville hoppa studsmatta! Då blev det kul igen xD Yeey ninja. Sen snackades det lite till och dracks te. Så, vid halv 5 cyklade man hem.

Jag test-la mig i sängen när jag kom hem men insåg att jag inte skulle kunnat sova då, så jag slängde igång ett How I met your mother - avsnitt, och ett till. Sen kunde jag somna:)

Sömnen är viktig, men jag är kittlig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0