Aloe Vera Propolis eller Gelly

Onsdag.  Goodigood.   Öve med slagverkisarna Mika och Mickel. Vaknade kl 12 av ett sms från Mika "Är du vaken? :p"  
Noooo, I am noooot. Jag vaknade inte av väckarklockan, men av ett sms;O som låter kortare och minde än väckarklockan. gosh. aja, jag hann tyyp till halv 1 iallafall tack vare Mika!

Sen blev det hem och spela med Samuel. Håller på att öva lite låtar(memme är bortrest, annars hade hon vart med oxå) för att stå på stan eller obs eller nåt och spela. Det flöt på, vi gjorde asnice versioner av olika låtar! ;D De vi repat på är; Båtlåt-Robban Broberg, I wish-Stevie Wonder, Himlen runt hörnet-Lisa Nilsson, Vem vet-Lisa Eksahl, (I've had) the time of my life från Dirty dancing, L-O-V-E-Nat King Cole, Baby it's cold outside-Random, Tears in heaven-Eric Clapton och Hit the road jack.  Dessutom är det hemskt kul att spela med Samuel :D

Tääänkte träna med bror Emil ikväll (cykla alltså), men när han kom hit efter jobbet kom jag på att jag inte ätit middag och var jättehungrig. Så det blev makaronisar och fiskpinnar (ja, det funkar ihop:D) och massa sallad. Sedan tääänkte jag hänga med HCK-motion-gubbarna på träningen halv 7, meeeen satt å spelade och, ja. Ringde Ali för att fråga om vi ska ta en springtur som vi tänkt hur länge som helst! Men inte hade han mobilen på inte. Täääänkte gå ner till gymmet i källarn och träna, men sen tääänkte jag att jag skulle fixa i lådorna istället, det behövs ju. Sen spelade jag lite mer gitarr och djembe och sjöng och nu sitter jag här vid datorn. Men jag skaaa fixa lite till ikväll iaf. Sen vill jag se film juuu.



Såsmåningom ska jag sova gott som en lärka, när min sömn-gen börjar värka


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0