r.i.p

Juste, när solen hade gått upp imorse och jag kom ur min dystra mörker-jobbigadrömmar-lättirriterade-familjeöverdos-skolarbetsstress-liggaochkura-ochtycka-synd-om-sig-själv-dvala, så bakade jag lite pepparkakor! Gjorde egna jättefina figurer(a). När de var klara var de svarta som sot. och då menar jag verkligen det. Kolsvarta. (.....) r.i.p.

Ni kan ju tänka er vad jag fick vädra så att inte brandvarnaren skulle gå. Sen lite vaniljrökelse så det inte skulle lukta bränt hela kvällen. Men själva figurerna är det ju inge fel på, har ställt upp dom i köket!^^

Har bild på mobilen men ingen usb-sladd... Ska kolla imorn om det finns på expert! Imorn ska det även shoppas massa maaat!

Somna nångång i natt
Vakna med en hattifnatt


Kommentarer
anna

jättefin blogg :)

2009-12-30 @ 14:02:22
URL: http://annaapyttipanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0