Poo, the refresher

Igår Måndag vaknade jag klockan 9 igen, precis som förra måndan och precis då min slagverkslektion börjar. Så jäkla frustrerande. Smsade Slagge(min asbäst förstående lärare alltså) "MEN NÄ, HELVETE. JAG FÖRSTÅR INTE. BAJS." Han svarade "såja såja, vi ses senare."

Storkör och jag styrde och ställde med luciaprogrammet. Sedan övades det med stadslucian och tärnorna. Om ni inte vet det redan så var det Frida Bladin som blev lucia: Den längsta utav oss. Bra att det inte blev jag känner jag. Inte direkt av nån speciell anledning, hade inte haft nåt emot det. Men jag tycker det var trevligt att någon annan blev:) Hade blivit lika glad vem det än blev, de är så fina personer allihopa. Och snacka om kul vi har på repen.



Idag Tisdag har jag inte haft nån skolan alls!:D Trodde jag hade sång halv 11 som vanligt men kom på att fallet så inte var när jag hade väntat i en kvart på Maggan. Men kom iallafall upp ur sängen:) Det var bara bra. Åsså tränade jag på luciatexterna på "gläns över sjö och strand" och "jul jul strålande jul", kan dom inte!;s Stämmorna klarar jag iallafall.

Jag åt lunch i lugnan ro och gick hem. Skönt att äta lunch med Emil (bror), han tar det lika lugnt som jag och äter mycket, så ingen stress där inte.

Ni förstår inte vilken bra dag jag haft idag. Den var inge märkvärdig precis, men det känns så bra! När jag kom hem städade jag och sorterade kartonger och innehåll (ni som vet vet hur mycket grejer jag haft stående.) Nu är jag verkligen på G och jag har fått upp lite på vinden! Wiii:D Tänkte få det fint till jul!

Sen cyklade jag iväg till Norr-dansen. Det var sista dansen med Sara så vi köpte en liten present till henne på Gårdsbutiken, vi kommer verkligen sakna henne allihopa. Hon fick nämligen jobb i stockholm, bah, dumma stockholm. Härnösand, erbjud henne en mega-lön så hon stannar! Jag hade hemskt kul på dansen iallafall och det gick dessutom bra! Wiii:D

Let's sömna litegrann
Tror ni inte jag kan?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0