Ho Ho


Känns som jag inte gjort nåt idag. Fast lite har jag gjort, men kunde gjort mycket mer. Bleh. Imorn får jag göra mycket istället! Då jävlar!

Men Micro kom förbi en kort sväng och hälsade på, det var trevligt:) Jag fick tillomed en liten julklapp av henne, som jag förstås ska vänta med att öppna till julafton, "spara" som man är. Ibland iallafall.

Nä nu ska jag faktiskt borsta tänderna och gå och sova, och kanske läsa lite. Blev så hemskt sugen på att läsa idag när jag kollade igenom alla mina böcker! Gah, det finns så hemskt som jag vill läsa! Önskar jag orkade/hade mer tid/tog mig mer tid till att läsa. Det har mest blivit datorn och serier istället. Läs mer gott folk^^

Ho Ho sa tomtemicro
Godnatt säger jag
Sov som en micro
(kom inte på nåt som rimmade på micro)

Vakna gla'


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0