Grått nytt hår!

Detta blir sista blogginlägget på den här bloggen för i år! Inatt var jag uppe till halv 6 och gick upp efter 2 idag. Liiiiiite med mening. Man måste ju orka vara uppe ikväll! Fast jag brukar iförsig inte ha nå problem med att va uppe sent även om jag är trött som en ko... så jag har nog egentligen inget att försvara mig med.

Om 5 min bär det iallafall iväg ut till eastern soul land till mor och co. Ska antagligen käkas mumsgod middag osv, det ska bli mysigt. Sen nååångång innan tolvslaget/efter tolvslaget (?) får jag skjuts in till stan åsså ska jag försöka hitta några kompisar:) Hade planer, men de sprack, så nu blir det lite improvisation! Kanske en sväng förbi krogen kanske:)

Tänkte inte ut flera dagar innan vad jag skulle ha på mig ikväll som alla andra typ, så det här bestämde jag mig för nyss! Lite second hand gör susen!:D

 

Ha det braigast
Festa farligast
Plus, var lite rädd om dig
Ses nästa år, hej!



Kommentarer
Michaela

übersött!

2009-12-31 @ 18:20:12
URL: http://piw.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0