Här simmar kalle svaaaan

Jajuste denna dagen ja.

Vaknade på eftermiddan nångång och satte igång att utnyttja min tvättid. Det och äta lunch var det typ det ända jag gjorde innan det var julbordsrestermiddag hemma hos far. Jag, Emil och Evelina satt och drygade oss en massa och julrappade och sjöng 70-talsbarnlåtar osv.


"Här simmar kalle svaaan, ropar alla baarn (ropar alla barn)."

"Vem är det som gillar sallad och blomkol;... jo jag."

"Hur ska jag göra för att komma över - vägen.
Hur ska jag göra för att komma över - diit.
Här har jag stått nu och väntat flera veckor,
och alla bilarna dom bara kör farbi."

"Älgarna demonstrerar.
Älgarna har fått nog."

"Nu har det blivit som så
Att det är farligt att gå
Från en lekplats och hem
Till sin mamma."

"Zum zum zum zum zum zum zum zum Humlorna har haft det ganska jobbigt just i år zum zum zum zum zum zum zum."

"Vem är det som har två hellånga öron;... jo jag."

"Först så ser du till vänster
Sen så ser du till höger
Sen så ser du till vänster igen
Och är det klart så får du gå över"

http://www.hollingworth.se/swe/index.asp?lid=22

Sen spelade vi vårt nya spel igen, med ännu fler barn som var där. Jag älskar sällskaps spel, men när det blir för mycket barn som är igång och skriker om allt hela tiden så blir det lite för mycket. Jag fick räkna till 10 och ta några djupa andetag några gånger för att inte råka lappa till dom;D Gjorde allt för att försöka hålla humöret uppe. Fick endel energi bara av att veta att jag inte bor där och skulle gå hem på kvällen^^

Imorn är det Julafton! :D Hos mamma! ;D Det ska bli myyyyyyyyyyyyyyyyys.:)))

Slumra in min lilla skatt
Vakna med frack och hatt












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0