Samedi



Micke åkte hem ikväll (lördag). Följde med till bussen, fan vad kallt det är nu! Men det var visst ingenting jämfört med i fredags. Jag var aldrig utanför dörren (bara utanför fönstret för att sträcka ut handen och känna efter), men de som vart ute hade tydligen frusit kroppen av sig ungefär. Det positiva är dock att snön ligger kvar! (8)I'm dreaming of a white christmas.(8)
Aja, det har iallafall pratats och setts en massa HIMYM igen osv. Vi har kommit till nånstans på säsong 3.



Idag lördag fyllade adi år och hade fest. Jag tänkte gå dit men jag kände mig inte alls festsugen, plus att jag kände mig lite sliten. Känner mig bakis, typ bakis-ont i huvet. Men har inte druckit nåt så det är väl, haha, lusigt nog för att jag druckit för lite. (Vatten.) Så dricker järnet nu^^

Efter kl 23 begav jag mig iallafall till Kage där det spelade Rappa Kalja!:D Det var himla roligt. Om ni har spelat det så vet ni hur sjuka och knäppa meningar och ord det finns. Fattar inte att det finns så mycket knepiga ord. Och vi kom ju på endel konstiga svar oxå xD Innan vi började läste jag ett ord från ett kort, minns inte vad det var, men det betydde iallafall nåt i stil med: "Känsla som man upplever när man hanterar persikor eller andra ulliga ytor." Ofta det finns ett ord för det? xD Haha, det var ju en av de sjukaste.

Idag klev vi inte upp förrän nångång på eftermiddagen, såg en film till middagstid och höll på att dö av hunger. Så det första jag åt var middag. Det var nog inte så bra, fick knip i magen sen:P Nu ska jag försöka ta igen lite sömn på rätt del av dygnet. Jaja, dags att säga det kl halv 3 på natten. Men iallafall. Jag tänkte försöka att inte sova halva dagen imorn, har endel som jag måste göra:
  • Julstäda lägenheten och få undan kartonger.
  • Komma på/göra julklappar.
  • Historiauppsats.................
  • Se film med Madde.
Btw när jag gick till Kage snöade det en massa, sådär jättemysigt! Perfekt julaftonsväder må jag säga. Funderar på att plocka in min cykel, den är snart igensnöad.


(Gammal bild på min snöiga cykel.)



God juletid på er alla
Rusningstiden, yallayalla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0