CURRY

Jag råkade ha en massa mjölk som gick ut idag, så jag tänkte, chokladpudding? Kela skulle komma hit så skulle vi ha en liten miniminimini julafton;) Så jag tänkte, har du grädde? Och jaaaaa, klart hon hade! Så det blev julklappar och chokladpudding och grädde i exklusiva dessertglas. NomNom!<3

(inte min bild, men yaaa, nog såg
det väl exklusivare ut än så!^^)

Jag fick en jättefin sjal som hon virkat själv!! Förstår inte hur det går till. Av mig fick hon ett ödlehalsband som jag gjort själv! I det här stuket. La den på en mjuk bädd i en tändsticksask^^ Så pratades det oxå och skrattades åt inte alls särskilt rooliga saker? Haha. Puss.

Sov som en ört
Vakna bestört


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0