"Bingo!"

"Vad saaaa du? Det var bättre förr. Kaffeeee?"

Idag bowlade vi med HälsaHarmoniOchRöresleKursen = högerarmen slut.
Sedan var det slagverk och Stål(trumbit där jag spelar på tjockistrumman) = vänsterarmen slut.
Sedan spelade vi både ragtime och music for a cranky old lady 2 = hela emma slut.

Satt på en pall i korridoren ett tag och orkade inte röra mig ur fläcken. Sedan satt jag i foajén ett tag och orkade inte röra mig ur fläcken. (hade dock kul) :) Sedan gick jag och Skoog till Waynes och pratade, pratade och ... wait for it ....... pratade. Plus att han bjöd mig på en kaffe och en brownie. NomNom!



Btw, SATAN vad det såg ut i foajén idag när jag gick. Skärpning på er!

Blodpudding är gött:)

Sov som en sleepwalker
Vakna som Skywalker


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0