Big fail

Vaknade typ nyss, steg upp halv 3... Så jag är fortfarande lite på fel sida nu. Kan bli på så sjukt dåligt humör när jag sover länge fast jag inte tänkt det. Tur jag är ensam så det inte går ut över andra:P Eller kanske skulle kännas bättre om jag inte var ensam? Aja, tur familjen inte är här iallafall^^

Men istället för att slänga saker omkring mig ska jag faktiskt försöka göra något. Ska först ta och äta något så jag inte får knip i magen igen. Har playat lite christmasmusik med elvis och ska börja fixa, så känns lite bättre nu:)

Ikväll ska jag se film med Madde! Och för en gångs skull bessa ostmacka med kebabsås!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

You name it.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0