A white christmas with Elvis

Idag åt jag frunch på skolan som det första jag gjorde igen. Hittade en Ali, en Jesper och en Per. De satt och snackade televinken precis heeela tiden^^ Sen blev det caféterian och fem-korts-poker. Först blev Per "the master" och den som vann nästa skulle få möta Per, det råkade händelsevis vara jag. Och händelsevis råkade jag vinns över per oxå, nybörjare som man är;) So now I'm the master of the master of the masters! moahahaha.

Kramade grabbarna God Jul och gick hem och försökte städa lite tills mamma kom med nån slags julgardin, tja, hyffsat julig iallafall. Det är vita och guldiga stjärnor, hjärtan och månar på den åsså står det "blinka lilla stjärna" smått lite här och där:P Men det funkar iaf. Vi åkte iallafall till högslättens parkering sedan och övningskörde med lilla emma. Det gick fint fast att jag haft ett långt uppehåll (igen. Tiden, vart tar du vägen?) och fast det var massa snö och lite men inte så farligt halt. Körde på väg första gången^^ Dock bara den ensliga ensamma vägen bort i skogen en bit, men iallafall!:) Det börjar kännas rätt bra.

Att julestöka, laga mat och lyssna på Elvis Jul-cd, det är underbart! Man får sån städlust! Vi använder den musiken varje jul hemma hos mami^^ Ibland blir det dock mest dansande:P Men nu ska jag lägga på ett kol till!





Kommentarer
Michaela

Yeah, hemma hos mutter och putter slår vi alltid igång drängarna - vår julskinka har rymt! osv :D

2009-12-18 @ 00:08:00
URL: http://piw.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0