Old times

Har hållit på och rotat i nå lådor, hittade massa gamla skolböcker och grejer. Bl a med historier, sagor, dikter, noveller som jag skrivit. Tror jag ska publisera dom här emellanåt framöver. Det kan ju vara underhållande;)

Jag hittade även en bok från när jag var 8 år där man skulle skriva om sig själv.

"Mit besta emne i skolan är matte"
"Min bästa upplevelse var fursta gången jag kom till skolan"

Old times.
Jag är så glad att vi inte har matte i trean!! (om man inte väljer det)



Doogie Howser MD: "Today I made my first really adult decision. I decided to stay a kid a little while longer."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0