Upp o hoppas ligg inte o dra dig, du o jag måste fånga dagen (8)

I natt vid 3 eller nåt gjorde jag mina magövningar. Bra? Dåligt? Jag hade tääänkt gå å lägga mig för längesen men vet inte vad jag gjorde, åsså kom jag på att jag inte gjort magövningarna på länge. Även lite armhävningar och bäckenlyft. Borde börja stretscha oxå, det är nice. Gick iallafall och la mig sen och lyssnade på valsång.

Ställde klockan på halv 10 och kände att jag skulle klara av att gå upp om ag bara vaknade av pipandet, för jag vill verkligen ha mer tid på förmiddagen, så jag hinner med saker. Shi fick jag. Vaknade 10 och stänge av klockan, tänkte att jag går upp om en litenliten stund. Tror du jag håller mig vaken när jag stängt av klockan? Annars brukar jag alltid snosa i nå timmar sådär men u stängde jag av den. Så dumt. Vaknade halv 12, fuck, tänkte att jag ska bara blunda en sekund till. Vaknade 5 min senare och klev upp.

Men det är rätt bra ändå! En och en halv timme tidigare än de senaste dagarna. Det går framåt.

Get up, stand up, stand up for your right.
Get up, stand up, don't give up the fight.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0