Sooommar, sommar å sol (8)



Yes, det var skönt att steka lite. Och prata lite med Kela, det var ett litet tag sen. Hon fick dock vänta rätt länge på att jag skulle bli klar stackarn, så är det när man är vän med mig...
När man ligger där o solar känns det hela tiden som att det kryper massa kryp på en, men oftast är det inte det.. dock sprang vi upp och sträckte på oss en gång (flydde från en geting..).

Väl klarsolat passade jag på att sticka ner på affärn o köpa massa mat <333333 Nu är frysfacket så proppat som det bara kan bli. Och till middag blev det kebab & ris i pitabröd!! usch så gott det var. med massa sallad och min specialdressing. Plus att jag kollade på How I Met Your Mother medans, kunde inte bli mkt bättre. Önskar jag hade kamera så jag kunde knäppa en bild och göra er hemskt frestade! :D

Juste, på affärn hände det grejer må jag  säga. Först öppnas inte halva "grinden" när jag ska gå in, så jag kan väl tänka mig att jag såg lite dum ut när jag gick in i den. Sen tar jag upp en såndär "syltkorv" som tydligen läckte så jag blev jättekladdig. Åsså kom det fram en gubbe när jag stod och kollade på olika laxpaket; "Det där är gott det, åt det häromdan och då fick jag åka in på akuten. hahha nä jag skoja, skulle bara försöka va rolig."

Ska snart, sakta men säkert dra mig bort till stadsparken, till folket:) "Ska bara" först. (Ingen aning, men det kommer nog ändå ta ett tag.) Men anywho, be there!

Sommar-Haik outro 2000

See you later alligater


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0