Revansch!

Idag var jag först in i klassrummet klockan halv 9 då vi började! (För att alla satt i foején och väntade). Men huvudsaken var att jag kom i tid! Alla blir förvånade när jag kommer i tid, inte när jag kommer sent... lite irriterande kanske, men jag har inte nåt problem med det direkt, jag är så glad när jag kommer i tid så whatever!

Idag behövde jag inte skrika det första jag gjorde när jag vaknade iaf.

(Jag blir vansinning!)

Det roliga var att Just Idag ville Tove (klasshandledare) prata med alla som kom sent, haha. Just Idag då jag kom i tid. Men jaja, Tove vet iallafall att jag vet att det är / kommer bli ett problem. Det blir ju bara jobbigt för mig om jag ska missa information och så. Det är vad hon säger till mig. Och hon vet att jag VILL komma i tid, men på morgonen precis när jag vaknar vill jag tydligen inte det tillräckligt mycket. Men ibland kan jag va jättesur när jag försovit mig och missat grejer, så nog vill jag alltid. Sen om jag lyckas är en annan sak.

Igår och idag har vi jobbat med att fixa ihop ett eget manus och bestämma musik o grejer till en teater / musik / showgrej som vi ska göra för resten av estetarna, eller typ niorna eller hur det var, i syfte att presentera vårt program och att de ska tycka att det verkar intressant. Det kommer bli asnice xD  Ska hålla på med det hela veckan i princip, förutom lite kör o lite slagverk typ=) Juste, Och svenska B med Maria Lycken (...) Jag hoppas av hela mitt hjärta (typ) att vi ska få byta. Ni som inte fattar hur det känns, ni fattar verkligen inte.

Funderar på att cykla upp till geresta och gå på gratis spinning-pass kl 8... man borde passa på, gratis hela veckan. Fast jag känner att jag är väldigt trött och har vart det hela dan, borde satsa på att gå och lägga mig tidigt och träna en annan dag, inte så smart att träna när man inte sovit tillräckligt. Nån som har lust att hänga på nån annan dag?

En räv och en stor blå hund med trött öga
Antingen är de som de är eller bara höga

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0