Och det

Det blev film serru. Undercover brother. Laddade ner den bara för att jag läste att neil patrick harris är med i den, och nu upptäckte jag att ag sett den förut. Tänkte skära upp lite gurkstavas o göra dipp och va lite smått nyttig. (det är jättegott). Men råkade ha lite tortillachips i skafferiet från en annan gång som stod och frestades så det blev det istället. Har aldrig unnat mig chips eller nåt sånt för mig själv sen jag flyttade in. Det var verkligen på tiden kände jag. Dock var jag tvungen att göra lite magövningar bara för att känna mig något bättre.



Säg åt mig att ta tag i det jag måste imorn! ;S (svenskarapporten...)
Fast vi ska ju repa oxå:D
och Memme ska klippa mig:D

Godnatt:)
Sov på en ärt,
vakna allert.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0