En sabeltandad giraff

Igårkväll/natt var man hos en Jens där det var en massa trevligt folk! Det blev lyckat. Fast missade krogen, hade velat dra dit innan det stängde för att träffa några andra folk oxå^^ men tiden flög iväg. Senare blev jag lite seg och satte mig ned å blundade lite, halvt somnade, tills jag hörde nån som sa; "vi kanske borde väcka Emma". Så då klev jag upp och gick hem istället för att sitta där och somna. Lyckad fest, nöjd gäst.

Kom hem och satte mig i soffan och msnade ett tag, tills jag somnade. Jag försökte hålla mig vaken för att msna men vaknade för nån timme sen, i soffan fortfarande. Lite smått trött man var.

Idag, hm, det är ju marknad. När vi gick en sväng där igår såg jag ju att det såldes langos, vårrullar, hm, ja och en massssa annan mat som såg jäkligt inbjudande ut. Så tror jag ska försöka få med mig nån dit för å äta^^ o kika runt.

Det är Orangxa Renkontigxo i helgen, ett esperantistisk läger. Var med på det förra året, då var det en massa underbara hippie-människor där och vi gjorde massa kuliga saker. Vill hemskt gärna vara med bara nån kväll eller så, har ju inte vart aktiv och hunnit gå på esperanto-träffarna denna termin.. Men, de brukar hålla till på nickebo. Men denna gång skulle det visst vara på aspnäs... Kan bli lite svårt att ta sig dit o tillbaka på en kväll när man inte har körkort, fan.

Men hade iallafall tänkt kila ner till hamnkrogen senare, Irene Panik spelar där ikväll :)

Hoppas vi ses, bli inte hes.
Gxis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0