En perfekt söndag

Satt och pratade på msn till typ 7 på morgonen förra natten, vaknade framåt halv 4 idag.. men det vare värt. O det gjorde inget heller. Jag gick upp och gjorde mig iordning. ja klädde på mig typ^^ och skyndade ner på marknaden.

Det såg helt dött ut först, då blev jag ledsen, för jag hade tänkt köpa vårrullar ju! Plus att jag inte hade ätit nåt överhuvudtaget än. Men guess what! Thaistället var ett av de få som hade öppet fortfarande! Så jag fick en mix-tallrik och en festis:)) eller köpte förståss... Ris, friterade räkor (<33), vårrullar, kycklingspett, med nån sötsur sås. Åh. Lite urkultnostalgisk jag blev. Gick och satte mig i gräset vid vattnet vid teatern och åt och lyssnade på detektivbyrån i min nya mp3! (mp4..) och bara mådde som faan! Var helt lycklig och salig ett långt tag efter det^^

När jag chillat klart gick jag upp till Madde med alla filmerna jag köpte i bagaget^^ Vi såg två av dom ("Crank" och "3:10 to Yuma") Två olika actionfilmer. De var bra och roliga^^



Sen pratade vi en himla massa oxå. Det var bra:) Sen gicks det hem och pratades oxå. Bra kväll.

Skola och kör imorn kl nio, nån som vill gå på bio?
Skojade bara det blir nog roligt, hoppas det regnar och är soligt.
Inatt ska jag lägga mig innan sju, tiddelipom sa nalle puh.
Så nu blir det sussa och snarka, sjung en sång och sluta knarka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0