En dag bland alla dagar

Att inte göra det man borde, och sedan stressa.

(fotot är oredigerat!!)

Ja jag lyckades ju förståss inte komma till halv 1 men jaja, vi övade på dirty dancing dansen så nu kan memme den oxå=D Så vi ska köra den på äbro-festen och sjunga låten, o showa lite. Jag får klä ut mig till kille o försöka ha lite djup röst..

Sen kom vi till Tobias i hyffsad tid och övade på resten av alla låtar. Och gjorde varma mackor i våffeljärn! (Jag måste skaffa ett våffeljärn!)

Blev hungrig nu, hittade smörgåsrån och resten av chipsen o dippen från häromdan så nu snaskar man på det. Det blir nog inte chips hemma ensam igen på ett tag nu.

Måste nog sova strax. Ska möta kela o förhoppningsvis mao imorn o handla så ska vi göra en awesome potatisgratäng och ätaaa. Sedan..... svenskarapport?!?! Skulle börja med den ikväll men så drog memme med mig till Emilie. Det var trevilgt att träffa några föredetta treor, som förövrigt försvinner åt olika håll nu... ;O Yeah life goes on. Probably.

Klockan är två. Chipsen är slut. Ska fundera på att gå och lägga mig. Ska bli skönt.

God natt, vakna med en katt i din hatt

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0